• איגוד רופאי אף אוזן גרון

    הכירו את איגוד רופאי אף אוזן גרון

    רפואת אף, אוזן גרון היא תחום רפואה כירורגי, שמתמחה באבחון וטיפול בחולים הסובלים מבעיות או מחלות באזור האף, האוזניים, הגרון הראש והצוואר.

    הבעיות הנפוצות בהן נתקלים הרופאים הן ירידה בשמיעה, דלקות אוזניים וצפצופים באוזניים, איבוד שיווי משקל, דלקות בסינוסים, אלרגיות, צרידות, פגיעות בתיבת הקול ומיתרי הקול. בנוסף רופאי אף אוזן גרון מתמחים, בטיפול בפגיעות במרכזי העצבים, האחראים על תפקודם של איברים אלו, הנמצאים בראש ובצוואר כגון גידולים או מחלות זיהומיות.

    לרופאי אף אוזן גרון, ישנה האפשרות לזהות מומים מולדים באיברים אלו ולטפל בהם בגיל צעיר כמו גם לערוך ניתוחים קוסמטיים או ניתוחי שיחזור הפנים.

    כל רופאי האף אוזן גרון חברים באיגוד של רופאי אא"ג ומנתחי ראש צוואר.ולא רק הם, באיגוד רופאי האף, אוזן גרון, חברים גם רופאים מתמחים בתחום, אחיות ואחיות בתחום הסיעוד של מחלקות אף אוזן גרון, חוקרים בנושא וכדומה.

    מטרותיו של איגוד רופאי אף אוזן גרון הן קידום תנאי העסקה של כלל הרופאים העוסקים בתחום, קביעת אמות מידה מקצועיות, שמירה על אתיקה וטיפוח קשרים בין הרופאים השונים, יצירת קשר עם איגודים דומים בארצות אחרות וארגון ימי עיון וכנסים. בנוסף האיגוד משמש כבמה המאפשרת לחבריה לחלוק את הידע הרפואי הקיים בתחום זה כמו גם שיתוף בידע חדשני, בינם לבין עצמם ובינם לבין הקהל הרחב. חברות באיגוד מאפשרת הצגתם של מחקרים חדשים והתעדכנות שוטפת בחדשות שונות בתחום.

    קיומו של האיגוד ושיתוף הידע מאפשר למומחיו לטפל בצורה טובה יותר במקרים בהם הם נתקלים ברמה היום יומית, לתת שירות יותר טוב למטופליהם וכך לשפר את איכות חייהם, באופן משמעותי.

    השאר/י תגובה ←

השאר/י תגובה

Cancel reply

Photostream

Call Now Button