• מרפאת אף אוזן גרון

    ד"ר דויטש – מרפאת אף אוזן גרון

    כמעט כל אחד מאתנו סובל מדי שנה ממחלות וכאבים באזור האף האוזן והגרון, בעיקר בעונת החורף, בה מחלות בדרכי הנשימה, כאבי גרון ודלקות אוזניים נעשות נפוצות. בעיות אלו נוטות לעבור מעצמן אולם ישנם פעמים שהבעיה חוזרת ונשנית ומהווה מטרד לשגרת חיינו. או אז, אנו נפנה למרפאה של רופא מומחה בתחום אף אוזן וגרון.

    רופא מומחה של רפואת אף אוזן גרון ראש וצוואר עבר גם הכשרה כירורגית וידו משגת לטפל בבעיות הקשורות לאזורים אלו. מרפאת אף, אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר היא מרפאה, שעל ידי הצוות המומחה והמקצועי ביותר, עוסקת במתן אבחון, יעוץ וטיפול בתחום מחלות אף, אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר. המרפאה מטפלת בחולים הזקוקים לעזרה רפואית ולניתוחים כירורגיים כמו גם בילדים הסובלים ממגוון מחלות אף אוזן גרון ומומים מולדים.

    למרפאה תחומי פעילות רבים והיא נותנת מענה במקרים נפוצים ושכיחים כמו למשל מחלות דרכי הנשימה העליונות, חסימה בדרכי הנשימה, מחלות אף וסינוסים, דלקות באוזניים, שקדים מודלקים ועוד. כמו כן,ביכולתה של המרפאה לתת מענה גם במקרים של נזק בעור התוף, ירידה בשמיעה, גידולי ראש וצוואר, שיחזור עצמות השמע, הפרעות בקול, בדיבור ובבליעה.

    בנוסף במרפאה מתבצעות פעולות מיוחדות במסגרת השירות וחלק מהמטופלים מופנים לחדר   ניתוח לביצוע ניתוחי אף אוזן גרון ראש וצוואר כגון: כריתת שקד שלישי, ניתוח אנדוסקופי של הסינוסים, ניתוח כפתורים, יישור מחיצת אף פגומה ועוד רבים אחרים.

    המרפאה מתמחה במתן ייעוץ במחלות אף אוזן גרון הדורשות התערבות גם בתחום האסטטיקה והפלסטיקה,האלרגיה והנוירוכירורגיה. מרפאתנו מצוידת בציוד אופטי מתקדם הכולל אנדוסקופים, סטרובסקופים, מיקרוסקופים ואת מיטב הטכניקות החדישות ביותר. כל זאת, על מנת להעניק למטופלינו את השירות הטוב ביותר, הכולל בדיקות יסודיות ומקיפות ואבחנות מדויקות שביכולתן, להקל על הבעיה ואף לפתור אותה לתמיד.

    השאר/י תגובה ←

השאר/י תגובה

Cancel reply

Photostream

Call Now Button