• נזלת כרונית – מה זו נזלת כרונית ולמי יש אותה

    הרהורים על נזלת

    כשאנחנו חושבים על נזלת, הדבר הראשון שעולה לנו בראש זו נזלת כתוצאה מהצטננות. זו הנזלת השכיחה ביותר. אם לא היא, אז אנחנו חושבים עם נזלת כתוצאה מאלרגיה, נזלת איתה מתמודדים לא מעט אנשים בתקופות שונות בשנה, בין אם זה כתוצאה משינוי מזג אוויר, חשיפה לאבקנים ועוד.

    אך האמת היא, שנתח לא מבוטל מהאוכלוסייה מתמודד עם נזלת כרונית. נזלת שמופיעה כל הזמן, בלי קשר לעונות השנה או לכל דבר אחר. זו נזלת שמעבר להיווצרותה, היא לא בהכרח משפיעה על התפקוד היומיומי, אך יחד עם זאת, היא מאוד לא נעימה במצבים שונים.

    לפני שנסביר מה זה ולמי יש אותה, חשוב להדגיש, ניתן להתמודד עם נזלת כרונית. אין שום בעיה למצוא אמצעים שונים, אשר מרביתם מצמצמים את ההשפעה שלה, ובמקרים מסוימים יכולים לעזור לה לחלוף עם הזמן. עם זאת, ייתכן מאוד שזה ידרוש תהליך הרבה יותר משמעותי מהרגיל, כלומר, זה לא מספיק רק להשתמש בטיפות או תרופות אחרות לשם כך.

    מה זו נזלת כרונית והאם גם אתם מתמודדים איתה?

    נזלת כרונית היא תופעה שנוצרת במהלך הזמן, בין אם זה כתוצאה ממחלה ובין אם זה כתוצאה ממום מסוים באזור האף והגרון. הרבה פעמים, הנזלת עצמה יכולה להוביל למחלות שונות, בפרט דלקות באזור הגרון.

    אנשים שיש להם נזלת כרונית, מתמודדים עם גוש באף על בסיס קבוע, הפרשות מימיות, ולעיתים הם חווים גם תופעות לוואי שונות, כמו למשל, כאבי ראש, הפרעות שינה, פגיעה בחוש הריח, ועוד. אפשר להתמודד עם נזלת כרונית, במידה ומאבחנים בזמן את מקור הבעיה. ייתכן מאוד שיהיה צורך בניתוח במסילות האף אך גם ייתכן שיהיה צורך להשתמש במרכיבים שונים שיעזרו לפתוח את המקום בצורה טבעית.

    השאר/י תגובה ←

השאר/י תגובה

Cancel reply

Photostream

Call Now Button